Zbiorcza recenzja - MAC COSMETICS

Jedna z najpopularniejszych marek w blogosferze i na YouTube. Produkty, które większość chce i ma, jednak nie należą do najtańszych. Mowa tu o firmie MAC. Jak każda z osób z "kręgu beauty" , naoglądałam się recenzji, swatchy i postanowiłam skusić się na kilka produktów tej marki. Jednak nie ze wszystkich jestem zadowolona jak dziewczyny z recenzjach. Jeśli jesteście ciekawi co ja sądzę o tej firmie zapraszam do lektury.

Tak jak wspomniałam wyżej, firma MAC nie jest tanią firmą, co nie oznacza ,że wszystkie jej produkty sprawdzą się każdemu. Wiem że wiele dziewczyn po recenzji swojej ulubionej youtuberki/ blogerki kupuję dany produkt, jednak nie ma w tym kompletnie żadnego sensu! Każdy z nas ma innych rodzaj cery, mamy inną wrażliwość skóry etc. dlatego sprawdzajcie składy i patrzcie na swoje potrzeby! Tyle tytułem wstępu, zaczynajmy.


                                                      PODKŁAD - PRO LONGWEAR

Na pierwszy ogień pójdzie jeden z popularniejszych produktów tej marki, podkład Pro Longwear. Produkt ten powinien utrzymywać się długie godziny, nie tworzyć efektu maski i stapiać się ze skóra. Mój kolor to NC15, czyli jeden z najjaśniejszych kolorów . Jednak w porównaniu do serii mineralnej ten odcień wypada dosyć ciemno, także sprawdzajcie dobrze kolory. Moja relacja z tym podkładem jest dosyć burzliwa. W sezonie letnim sprawdzał się rewelacyjnie, jednak w chłodniejszych miesiącach nawet gdy moja skóra nie była przesuszona tworzył efekt maski. Podkład jest dobrze kryjący i zastyga na naszej skórze, przez co utrzymuje się wiele godzin. Ważna rada podkład nie lubi się ze wszystkimi kremami i pudrami. Kilka razy po zagruntowaniu podkładu na mojej twarzy pojawiał się niechciany efekt " ciastka ". Przed zakupem poproście o próbkę bo może się okazać, że nie polubicie się z tym produktem. 


                                                                PUDER - STUDIO FIX     

Kolejny kultowy i rozsławiony produkt, puder a raczej podkład w kompakcie. Produkt ten powinien kryć i matować naszą skórę na długie godziny. Bezkompromisowo zgodzę się z tym drugim, puder pozostawia naszą skórę bez blasku na długie godziny. Jeśli chodzi o krycie to też nie mogę zaprzeczyć, ale łatwo z nim przesadzić co efektem jest maska na twarzy. Jeśli potrzebujecie dobrze matującego pudru to warto sięgnąć właśnie po ten puder.


                                                         PODKŁAD MINERALNY  

Produkt bardzo uniwersalny może służyć jako podkład bądź jako puder w zależności od potrzeb skóry. Podkład/puder jest bardzo drobno zmielony co było dla mnie bardzo dużym zaskoczeniem, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam styczności z produktami mineralnymi. Świetnie wygląda na skórze, twarz wydaje się zdrowa i promienna. O efekcie maski nie ma mowy! Nie matuje tak jak produkt powyżej, ale niczego mu nie brakuje. Nadaje się do każdego rodzaju skóry natomiast Studio fix polecałabym tylko osobą o skórze mieszanej bądź tłustej. Jestem zachwycona tym produktem, odcień który posiadam to Light i nie jest on bardzo jasny, lecz kolor ma żółte zabarwienie. Jeżeli szukacie podkładu czy pudru o żółtym tonie, który będzie wydajny sięgnijcie po ten produkt.


                                     KOREKTOR POD OCZY - SERIA MINERALNA 

Na owy produkt namówiła mnie Pani w Mac'u. Szukałam korektora, który zakryje moje cienie, ale również nie będzie przesuszał mojej skóry pod oczami, który i tak była już odwodniona przez warunki klimatyczne. Ekspedientka poleciła mi serie mineralną, ponieważ formuła jest bardzo lekka i delikatna a przy tym krycie jest na dobrym poziomie. I tak rzeczywiście jest! Korektor jest bardzo lekki i kremowy, świetnie się z nim pracuje, krycie określiłabym jako średnie. Kolor, jaki posiadam to NW15 czyli bardzo jaśniutki o lekko żółtawej barwie, świetnie rozświetla okolice pod oczami. Trwałość jest też bardzo zaskakująca, bo utrzymuje się cały dzień w nienaruszonym stanie.  


                                                        KONTURÓWKI DO UST

Konturówkę do ust uważam, że każda z nas powinna mieć w swojej kosmetyczce. Jeżeli szukacie troszkę droższej konturówki, która będzie utrzymywała się wiele godzin w nienagannym stanie, to powinnyście postawić na firmę MAC. W swojej kolekcji posiadam dwie konturówki tej firmy w kolorze Subculture i Soar. Subculture mam swojej kolekcji już 4 lata, jest bardzo wydajna. Ma piękny kolor nude, zbliżony do mojego koloru ust. Natomiast Soar wpada w zgaszony róż, świetnie pasuje do pomadki Faux. Utrzymują się wiele godzin, miękkie, świetnie wyrysowuje się nimi kształt ust. Oferta kolorystyczna jest tak szeroka, że każdy znajdzie coś dla siebie.


                                                                       POMADKA

Jakoś nigdy nie byłam zwolenniczką pomadek pewnie dlatego, że moje usta są małe. Jednak ostatnio mam manie kupowania matowych, satynowych pomadek. I w moje rączki wpadła pomadka w kolorze Faux. Piękny zgaszony nude przełamany delikatny różem z zimnymi tonami. Pięknie wygląda na ustach, wykończenie Satin nie przesusza nam usta a świetnie się utrzymuję. Jestem bardzo zadowolona z tej pomadki i używam jej non stop. 


         Jakie są Wasze ulubione produkty tej marki? Co chciałybyście przetestować ?
                                  Dajcie znać o tym co Wy myślicie o tej marce.
                     

Komentarze

  1. Super post ;)
    Zastanawiałam się nad kupnem pomadki i konturówki z tej firmy, a teraz już jestem pewna kupna :)
    Zapraszam:
    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ;)
    Zastanawiałam się nad kupnem pomadki i konturówki z tej firmy, a teraz już jestem pewna kupna :)
    Zapraszam:
    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak czyścić buty Mel by Mellisa / Mellisa?

GADŻETY UŁATWIAJĄCE ŻYCIE

Pielęgnacja moich włosów