Jak czyścić buty Mel by Mellisa / Mellisa?

Swoje pierwsze gumowe buty zakupiłam dwa lata temu, bardzo klasyczny model balerinek z serduszkiem. Jednak w trakcie noszenia buty zaczęły się rysować", była to moja wina. Jednak nie estetyczne czarne rysy dawały się we znaki i nie chciałam ponownie ich zakładać. Przeszukałam internet w poszukiwaniu informacji, co mogę zrobić, aby pozbyć się tych zarysowań, niestety nic nie znalazłam. Jedyną odpowiednią formą czyszczenia tego typu obuwia jest nic innego jak woda i mydło, które niestety nie dawały rady. Nie chciałam używać detergentów, ponieważ mogą się one przyczynić do twardnienia gumy. Nie myjcie swoich mel / Melisa, cifem czy innego tego typu produktami, ponieważ możecie je zniszczyć.

  Pojawia się pytanie, jak więc pozbyłam się czarnych, irytujących mnie zarysowań? Zmywaczem do paznokci. Pomyślicie sobie, że to bezsensu najpierw pisze, żeby nie używać środków chemicznych jak Cif a teraz polecam Wam zmywacz. Niestety wypróbowałam wiele sposób i zmywacz jest kluczem do sukcesu. Nie tylko usunie Wam zarysowania, ale także i zabrudzenia ze spodni, które pojawiają się na zapiętkach. I nie po tym zabiegu guma nie stwardniała, nie zmieniła koloru czy zapachu. Jeżeli macie taki sam problem, jak ja, spróbujcie powyższego sposobu i dajcie znać czy Wam się sprawdził. Poniżej znajdziecie zdjęcia przed i po niestety jakość zdjęć nie jest rewelacyjna, ale efekt widać na pewno.
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

GADŻETY UŁATWIAJĄCE ŻYCIE

Pielęgnacja moich włosów